Lietuvių (gimtosios) kalbos mokymas
Lietuvių (gimtosios) kalbos mokoma vadovaujantis Lietuvos mokymo programų standartais derinant juos su IBPYP turiniu.
Kalbų mokymosi planavimas vyksta bendradarbiaujant mokytojams ir tėvams bei įvertinant tėvų besimokančiųjų lūkesčius ir mokymosi galimybes.
Kalbų mokymosi planavimas vyksta:
- atsižvelgiant į individualius mokinių poreikius, Lietuvos bendrųjų mokymosi programų (ikimokyklinio, priešmokyklinio, pradinio ir pagrindinio ugdymo) reikalavimus, prielaidas ir seką;
- mokymosi tikslai ir uždaviniai nustatomi derinant Lietuvos bendrųjų mokymosi programų standartus ir Tarptautinio bakalaureato pradinio ugdymo programos ( IB PYP) reikalavimus;
- remiantis tarpdalykiniais ryšiais ir plėtojant koncepcinį mokymąsi
Kalbų mokymasis taip pat apima savarankiško mokymosi planavimą, kurį sudaro:
- savo žinių lygio įsivertinimas;
- asmeninių mokymosi tikslų išsikėlimas;
- mokymosi medžiagos parinkimas;
- asmeninių kalbos įgūdžių tobulinimas.
Kalbų mokymas vykdomas diferencijuotai; atsižvelgiama į individualius mokinių poreikius ir mokymosi stilius.
Visiems mokiniams sudaromos vienodos kalbos mokymosi sąlygos.
Kalbų mokymuisi naudojami įvairūs metodai, ugdantys kritinį mąstymą, kūrybiškumą ir pan. Taip pat naudojami įvairūs ištekliai bei informacinės komunikacinės technologijos.
Mokinių pasiekimus žodžiu ir/ar raštu vertina mokytojai ir klasės draugai arba įsivertina patys.
Visos dėstomosios kalbos yra integruotos į tarpdalykines tyrimo temas, o mokiniai turi daug galimybių naudoti išteklius / literatūrą šiomis kalbomis.