TB tema „Kur mes esame vietos ir laiko atžvilgiu“. Praeities palikimo svarba.
Nagrinėdami šią temą, trečios klasės mokiniai domėjosi, kokie yra informacijos apie praeitį rinkimo ir išsaugojimo būdai, kuo praeities palikimas svarbus dabarčiai. Pasakojo, kam naudojami senoviniai daiktai, kuriuos atsinešė, koks daiktas jį pakeitė dabar, kuo jis svarbus jų šeimai.
Parengė interviu su savo seneliu, močiute, mama arba tėčiu apie jų Kalėdų šventę vaikystėje. Mokiniai sužinojo įdomių faktų, kaip seniau puošė kalėdines eglutes. Vaikai apibendrinę informaciją suprato, jog svarbiausia vertybė yra laikas praleistas kartu su šeima.
Mokiniai dalyvavo edukaciniuose užsiėmimuose „Viduramžių pramogos ir žaidimai“, „XIX a. mokykla Mažojoje Lietuvoje“.
Ieškojo patys informacijos apie viduramžių žaidimus Lietuvoje. Padarė išvadą, jog labai populiarus buvo žaidimas „Kvirkatas“, kuris yra panašus į žaidimą šaškėmis.
Užsiėmimo metu „XIX a. mokykla Mažojoje Lietuvoje“ susipažino su pirmųjų mokyklų atsiradimo istorija, dėstomomis disciplinomis, to meto mokymosi priemonėmis, mokinio elgesio taisyklėmis bei bausmėmis, kurios buvo taikomos nepažangiems mokiniams. Sužinojo, kaip atrodė senovinės gotikinės abėcėlės raidės, patys bandė jas rašyti. Padarė išvadą, jog dabar mokymosi priemonės yra geresnės, mokytis yra įdomiau, galima rasti daugiau informacijos šaltinių.
Ugdytiniai koliažo technika sukūrė dabarties ir praeities mados darbą, kaip vaikai rengėsi anksčiau ir kaip rengiasi dabar. Jį pristatė bendraklasiams. Išsiaiškino, jog vaikų rūbai dabar yra spalvingesni, patogesni, jų pasiūla parduotuvėse yra labai didelė.