TB tema „Kaip mes išreiškiame save: kūrybiškumo ugdymas mokykloje"

Nuo gruodžio mėnesio 2 klasėje prasidėjo kūrybiškumo tema „Kaip mes išreiškiame save“. Šioje temoje siekėme ne tik suvokti kūrybiškumo sąvoką, bet ir išmokti ją taikyti praktiškai įvairiose srityse.
Pradėdami šią temą, pirmiausia išsiaiškinome, kaip mūsų mokiniai supranta kūrybiškumo sąvoką. Kiekvienas vaikas raštu apibūdino, kas jam yra kūrybiškumas ir kūryba, o jų mintys buvo pakabintos klasėje, taip skatinant diskusiją ir saviraišką. Sužinojome, kokias kūrybinės raiškos priemones vaikai pažįsta ir kokiais būdais mėgsta reikšti savo mintis – ar tai būtų pasakojimas, piešinys, ar kitas literatūros žanras, pavyzdžiui, eilėraštis ar pasaka.
Mokiniai pamažu suvokė, kad kūrybiškumas gali atsiskleisti ne tik mene, bet ir matematikos srityje. Tai skatino juos spręsti užduotis kūrybiškai, taikyti kritinio mąstymo strategijas ir ieškoti originalių problemų sprendimo būdų. Kalėdinio spektaklio organizavimas tapo puikia proga vaikams pritaikyti savo kūrybines idėjas: jie kūrė sceninę aprangą, vaidino, šoko bei dainavo. Taip pat, lietuvių kalboje rašė laiškus ir kalėdinius sveikinimus Raudonojo Kryžiaus globojamiems senjorams. Eilėraščio deklamavimas apie žiemą ne tik praturtino jų literatūrinį akiratį, bet ir suteikė galimybę išreikšti jausmus.
Matematikoje mokiniai pakartojo geometrines figūras ir kūrė simetriškus objektus. Dailės ir technologijų pamokose dalyvavo nacionaliniame konkurse „Kalėdų pasaka 2024“, iliustravo kalėdinius sveikinimus ir konstravo respublikiniam konkursui ,,Kalėdų Senelį“.
Ši kūrybiškumo tema ne tik praturtino mokinių žinias, bet ir padėjo jiems atrasti įvairius saviraiškos būdus, skatino bendradarbiavimą ir lavino kūrybinius gebėjimus, kurie bus naudingi ne tik mokykloje, bet ir ateityje.