TB tema „Kaip mes išreiškiame save“. Draugystės šluota.
Mes galime išreikšti savo jausmus ir mintis skirtingais būdais, tačiau, siekiant valdyti savo jausmų išraišką, pirmiausia reikia mokytis atpažinti ir įvardyti tai, ką jaučiame. Daugelis iš mūsų norime patirti malonias emocijas (džiaugsmą, meilę, euforiją ir kt.) bei siekiame išvengti liūdesio, pykčio, nusivylimo ar nerimo. Visgi klaidinga emocijas skirstyti į blogas ar geras, nes jos visos yra natūrali ir automatinė reakcija į aplinką.
Diskutuodami, mokiniai stengėsi išsiaiškinti, dėl ko kyla vienokios ar kitokios emocijos. Taip pat suprato, kad gana dažnai susiduriame ne tik su nemaloniu pojūčiu, bet ir su ne visada adekvačia jų išraiška, kuri gali sukelti neigiamų padarinių kitiems ar mums patiems, kad negalime pasirinkti emocijų, kurias jaučiame, tačiau galime išmokti jas suprasti ir sąmoningai išreikšti.
Tyrinėdami būdus ir galimybes, kaip mes galime išreikšti save, vaikai susipažino su įvairiomis meninės raiškos galimybėmis. Lipdė, piešė, klijavo ir konstravo. Taip pat gilino žinias ir mokėsi atskleisti savo jausmus per teatro žaidimus. Dirbdami komandoje, visi kartu sukūrė vaidinimą pagal L. Žutautės knygą „Kakė Makė ir draugystės šluota“. Vaikai sužinojo, kad, kai pavyksta atpažinti ir suprasti jausmus, įgyjame neįkainojamos informacijos apie save, kitus ir mus supančią aplinką, kad nėra blogų ar gerų emocijų, nes jos visos yra reikalingos.