TB tema ,,Kaip mes išreiškiame save.” Būdai, kuriais žmonės ugdo ir rodo savo kūrybiškumą.
Kūrybiškumas – gebėjimas, būtinas sėkmingam ateities žmogui. Svarbu suprasti, kad kūrybiškumą galime kontroliuoti – lavinti, mokytis, sudaryti jam palankias sąlygas ar pašalinti trukdžius. Reikia tik atrasti jums tinkančius būdus. Būtent tai ir darė priešmokyklinukai, ruošdamiesi Kalėdoms ir taip atskleisdami savo kūrybinę galią. Tam, kad atskleistume kūrybiškumą, nebūtina ieškoti įmantrių metodų, kartais tereikia apsižvalgyti aplink. Vienas paprasčiausių, bet dažniausiai nepelnytai nuvertinamų kūrybiškumo ugdymo metodų – aplinkos pakeitimas, - taip nusprendę priešmokyklinukai puošė grupę bei eglutę savo pagamintais saldainiais, sausainiais, žaisliukais, nykštukais. Vaikai gamino kalėdines dekoracijas panaudodami įvairias technikas - kirpo, klijavo, piešė, taip lavindami smulkiąją motoriką ir koordinaciją; kepė sausainius bei puošė juos glajumi, pasitelkdami visą savo fantaziją. Taip pat buvo paruošę Kalėdines dainas bei šokį mokyklos šventei. Skaitydami Kalėdines pasakas įtvirtinome, kad pristigus kūrybinių idėjų, padėti gali knygų skaitymas – taip yra plečiama pasaulėžiūra, atrandami nauji galimi saviraiškos būdai. Kalbant apie kūrybiškumą ir jo lavinimą bei norint pasauliui padovanoti kūrybą, reikia išmokti būti pačiam su savimi. Todėl didelį dėmesį skyrėme emocijų ir jausmų aptarimui, atlikome įvairiausių užduotėlių, tokių kaip mandalos spalvinimas, veidukų lipdymas iš plastilino, emocijų dėliojimas pagal duotas korteles ir t.t. Su vaikais aptarėme, kad emocijos kyla spontaniškai ir trunka neilgai, o jausmai – kiek intensyvesni ir ilgiau trunkantys. Vaikai sužinojo, kad tiek emocijos, tiek jausmai kyla nuolatos, padeda užmegzti santykį su mus supančia aplinka, parodo, kaip vertiname konkrečią situaciją, ar yra patenkinami mūsų poreikiai. Su vaikais buvo kalbėta apie tai, kad prieš bandant suprasti, kaip elgtis su savo emocijomis ar jausmais, visų pirma reikia išmokti jas atpažinti, o atpažinus ir įsivardinus sau tai, ką jaučiame, jau galima rinktis, ką su tuo jausmu daryti ar nedaryti, ar parodyti, ar ne, o jei taip, tai kaip? Nagrinėdami temą vaikai pažino save (kaip jaučiuosi ir kaip su tuo tvarkausi): pradėjo derinti savo jausmus ir poreikius su kitų jausmais ir poreikiais; vystėsi jų gebėjimas valdyti savo emocijas ir pakreipti norima linkme; mokėsi pastebėti kitų jausmus, užjausti, padėti, pralinksminti.