TB tema ,,Kaip mes išreiškiame save“
Nagrinėdami šią temą, pirmos klasės mokiniai tyrinėjo, kaip žmogus gali reikšti emocijas ir mintis muzikos pagalba, dalintis kultūriniu palikimu. Pirmokai lankėsi Klaipėdos koncertų salėje, dalyvavo edukacinėje programoje ,,Coliukės istorija“, kur pasakos herojų jausmus, emocijas, nuotaikas išraiškingai perteikė styginių kvarteto atliekama muzika. Lietuvių kalbos pamokoje mokiniai skaitė eilėraščius, kuriuose ieškojo sąsajų su muzikos kalbos elementais, tokiais, kaip ritmas, tempas, pauzė. Anglų kalbos ir muzikos pamokose pirmokai susipažino su įvairių šalių instrumentais, jų skambesiu bei grojimo ypatumais, aptarė, kaip skirtingų tembrų instrumentais atliekama muzika gali išreikšti įvairius jausmus ir nuotaikas. Dailės pamokoje piešė labiausiai sudominusį muzikos instrumentą. Temos nagrinėjimą užbaigė projektiniu darbu ,,Gaminame muzikos instrumentą“. Vaikai domėjosi iš Lotynų Amerikos, Australijos, Ispanijos kilusiais instrumentais: guiro, marakomis, lietaus vamzdžiais, kastanjetėmis. Nutarę pasigaminti šiuos instrumentus ir palaikydami tvarumo idėją, pirmokai insrumentų gamybai panaudojo įvairias antrines žaliavas: plastikinius butelių kamštelius, indelius nuo traškučių, tualetinio popieriaus ritinėlius ir kt. Pasigaminti instrumentai džiugino spalvinagumu ir išgaunamų garsų įvairove. Šiais instrumentais mokiniai žaismingai pritarė dainuodami daineles, o apie smagų kūrybinį darbą pirmokai papasakojo priešmokyklinės grupės vaikams.