IB tema – „Kur mes esame laiko ir vietos atžvilgiu“. Išradimai ir atradimai.
Tyrimo pradžioje kartu su mokiniais analizavome ir lyginome sąvokas – išradimas ir atradimas. Supratę, kuo skiriasi šios dvi sąvokos, mokiniai savarankiškai rinko informaciją apie pasirinktą išradimą ar atradimą, jo kilmę, sukūrimo ar atsiradimo prielaidas bei svarbą šiandieniniame
pasaulyje. Anglų kalbos užsiėmimų metu mūsų ketvirtokus aplankė Erasmus studentai iš Ispanijos, kurie pravedė veiklas, susijusias su mūsų nagrinėjamu tyrimo objektu. Mokiniai ieškojo informacijos apie skirtingus atradėjus ir išradėjus bei jų darbus anglų kalba. Atrasta ir
susisteminta informacija pasidalino pristatymų metu. Ugdytiniai taip pat sprendė įvairius galvosūkius, atliko kritinio mąstymo užduotis – kėlė prielaidas apie įvairių išradimų ir atradimų priešistorę ir ir jų poveikį žmonių gyvenimo kokybei. Džiugu, kad ši tema paskatino mokinius
tapti tikrais ,,tyrėjais“ ir sužinoti daug naujos informacijos tiek anglų, tiek lietuvių kalbomis.